vrijdag 13 april 2012

Geefjijhetdoor in Vriendin


3 opmerkingen:

  1. Gaaf hoor zo'n artikel doet me wel wat. Ga zo door wij helpen ook met het doorgeven. Liefs Carlo, Pauline, Chantal en Dominique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Lenny, Remco en de kinderen.

    We volgen jullie al even via twitter, maar het lezen van het artikel uit de vriendin (tijdens een kapper bezoek), zette aan tot actie. Ik heb de kinderen de mooie foto reportage laten zien. Die middag hebben we 5 bossen tulpen gekocht en in overleg aan mensen uitgedeelt. DE favorite winkel mevrouw, een vriend, een mamma van een vriendje waar ze vaker spelen, de mamma die voedsel aan het inzamel was voor de voedsel bank en een diebare tante. Stuk voor stuk waren ze erg onder de indruk. De kinderen straalde en de ontvabgers reageerde op hun eigen manier. Dankzij de uitspraak in het artiekel ("mensen mogen op hun eigen manier reageren, ontvangen is ook een kunst") is bij mezelf het laatste stukje weg gevallen. Ik ben offieceel besmet met het 'virus' (en mijn gezin ook). Ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, mooie aktie!


    Remco.....volgens mij hebben wij samen op mavo Stek gezeten!
    Ik zag jullie net bij koffietijd....:-)

    Groetjes, caroline

    BeantwoordenVerwijderen